Din handlekurv

Kontakt oss +47 406 21 257

GRATIS FRAKT OVER KR 990.- 

Rask levering i hele Norge

Personvernerklæring

Personvern og vilkår

PRODUKTINFORMASJON

Alle varer hos norskeleker.no er oppgitt i NOK, og selges i sin helhet. Totalkostnaden for handelen vil fremkomme i siste utsjekking før betaling og vil inkludere alle utgifter og fraktkostnader. Vi bruker de mest kjente betalingsløsningene.

ANGRERETT


Når du handler på Norskeleker.no har du alltid mulighet til at i løpet av 14 dager, fra den dagen du tar i mot varen, bytte eller angre ditt kjøp. For at angreretten skal gjelde må du kontakte oss i løpet av disse 14 dagene. For å være garantert en full retur må varen være i uforandret tilstand, i ubrutt forpakning. I samsvar med Angrerettsloven kan man angre kjøp med brutt forpakning men da har Norskeleker.no rett til å ta ut en avgift for verdiforringelse og trekke fra returbeløpet. Ikke avhentede pakker omfattes ikke av angreretten. Returer sendes til:

norskeleker.no
c/o Egzon Rashica
Hammerstien 12
4623 Kristiansand

Vår returavgift er 79 kroner og avgift for ikke avhentede pakker er 99 kroner. Om du angrer et kjøp i løpet av 14 dager følger du anvisningen under:

Kontakt på kundeservice pr epost eller telefon og oppgi navn, ordrenummer, hvilken vare du ønsker å returnere og årsaken til returen (ikke pliktig etter norsk lov)
Etter bekreftelse fra norskeleker.no sendes en returseddel til deg via epost eller vanlig post om det er ønskelig.
For at pakken skal komme frem uskadet ber vi deg emballere returen ordentlig.
Returseddelen klistres enkelt på pakken og kan leveres inn på Posten.
Etter at vi har mottatt returen og vurdert tilstand på varen vil vi betale tilbake summen i løpet av 14 dager.
Om du bruker norskeleker.no sin returseddel koster returfrakten 79 kroner. Denne trekkes fra beløpet når du blir refundert etter godkjent retur. Du må selvfølgelig bekoste frakten selv om det ønskes, men du er da selv ansvarlig for at pakken kommer frem til lageret. Vi anbefaler at pakken sendes på en slik måte at pakken kan spores i tilfelle noe skulle skje underveis. Om pakken ikke er sporbar og ikke har ankommet lageret kan vi ikke godkjenne din retur.

 

REKLAMASJON PÅ VARER

Hos Norskeleker.no ønsker vi at du som kunde skal være fornøyd. Skulle du være uheldig å motta defekt eller skadet produkt, eller svarte produktet rett og slett ikke til forventningene, ikke nøl med å ta kontakt med oss på post@norskeleker.no.

Har du mottatt en skadet vare ber vi deg om så fort som mulig kontakte oss på post@norskeleker.no. Ser du tydelig skade på pakken ved utlevering ber vi deg melde fra til Bring/Posten når du mottar sendingen. Ta deretter kontakt med vår kundeservice. Oppgi da ordrenummer og legg gjerne ved bilde(r) av skaden. Ta kontakt med oss på mail dersom en vare slutter å virke etter en stund. Ved godkjent reklamasjon kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Feilen må foreligge når du får produktene i din besittelse. Du har 2 års garanti som løper fra kjøpstidspunktet. Du kan klage på en vare inntil 2 år etter kjøpet. Vi anbefaler deg derfor å ta vare på e-postkvitteringen i minst 2 år.

Om godset skades eller forsvinner under transport fra oss til deg er det vi som er ansvarlige. Ved en eventuell retur til oss er det du som kunde som er ansvarlig for godset. 

Mindre kosmetiske skader på emballasje som har oppstått under transport som ikke forringer produktets kvalitet eller bruksområder, slik som f.eks små bulker eller mindre rifter i emballasje ansees ikke som reklamasjonssak, da dette er noe som må kunne forventes å kunne oppstå under transport.

Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.

Merk at garantien bortfaller dersom kunden har forårsaket skade på produktet

Vi jobber hele tiden for at informasjonen om våre produkter skal være oppdatert og korrekt. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ bilde- og trykkfeil kan forekomme. Om vi skulle ha lagt ut feil bilde eller tekst på en vare, ta kontakt med oss på post@norskeleker.no. 

LEVERING OG FRAKT

Alle våre produkter sendes med PostNord. En del av fraktkostnadene vil belastes kunde, og resten selger.

LEVERANSEVILKÅR

Levering av våre produkter vil normalt ta 2-5 virkedager i hele Norge, postens pågang kan i noen tilfeller påvirke leveringstiden. Dersom du etter 10 virkedager ikke har mottatt din bestilling, må du kontakte oss. Pakker som kan leveres hjem i postkassen vil normalt ankomme raskere og andre forsendelser kan hentes på nærmeste postkontor med henteseddel. Posten sender ut 2 påminnelser dersom du skulle glemme å hente din pakke. Dersom du fortsatt ikke henter pakken innen oppgitt dato, vil varene bli sendt i retur til oss. Blir pakken sendt i retur til oss vil kunden bli belastet for ny fraktkostnad. Betaler ikke kunden ny frakt for sending vil ikke varer bli sendt på nytt, vi dekker heller ingen økonomiske tap kunden måtte ha i dette tilfellet.

PERSONVERN

Ved handel hos www.norskeleker.no vil du legge igjen personlig informasjon som navn, adresse, epost og telefonnummer, disse personlige opplysningene blir kun brukt til sending/frakt til personer som gjør sitt kjøp i nettbutikken. Du kan når som helst kontakte norskeleker.no og få dine brukerdata totalt slettet. Vi vil aldri dele dine brukeropplysninger til andre virksomheter eller personer. Dine brukerdata er trygge hos oss.

PRIS OG BETALING

Prisene, som er oppgitt hos www.norskeleker.no og nyhetsbrev er inkludert merverdiavgift.  Våre priser er imidlertid eksklusiv pakking og frakt, med mindre noe annet er oppgitt. Opplysninger om de totale kostnadene kjøperen skal betale, vises i handlekurven før bestilling er foretatt.   Det blir ikke lagt til andre gebyrer.

ORDREBEKREFTELSE

Når selgeren har mottatt kjøperens bestilling, skal selgeren uten ugrunnet opphold bekrefte ordren ved å sende en ordrebekreftelse til kjøperen på e-mail. Det anbefales at kjøperen kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype, pris osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen  og ordrebekreftelsen, bør kjøperen ta kontakt med post@norskeleker.no så snart som mulig. Har du ikke mottatt ordrebekreftelse, så sjekk om den kan ha havnet i spam-mail. Hvis ordrebekreftelse ikke er mottatt, kontakt kundeservice på post@norskeleker.no 

BETALINGSMETODER

Vi tilbyr flere ulike betalingsløsninger for våre kunder.

-Klarna -tilbyr både direktebetaling, faktura, bankkort eller delbetaling.

-Vipps, betaling med mobil.

AUTORISASJON AV KORTET DITT VED BETALING

Når du legger inn bestillingen, blir kortet ditt autorisert, og du mottar en e-post som bekrefter at bestillingen er vellykket. Kjøpesummen vil bli reservert, men ikke belastet før bestillingen er behandlet og varene sendt fra vårt lager.

Ved manglende autorisasjon vil du motta en feilmelding og forespørsel om å benytte et annet kort eller en alternativ betalingsmetode.

ANNULERING AV KJØP

Vi kan annullere et kjøp uten å stå ansvarlig for skader eller kostnader hvis, betalingsinformasjonen din er feil, eller vi mistenker ulovligheter, eller ved betalingsfeil.  Skulle det oppstå tekniske feil ved bestilling på nettstedet, kontakt kundeservice på post@norskeleker.no.

KONFLIKTLØSNING

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

INFORMASJONSKAPSLER

Vi bruker informasjonskapsler for å alltid kunne forbedre brukeropplevelsen til kunde, og føre intern salgsstatistikk. Les mer om våre cookies her

Frakt kr 79.-
Gratis frakt over kr 990,-
Rask levering i hele Norge (2-5 virkedager)